Często zadawane pytania

1. Ile czasu mija zanim przesyłka priorytetowa trafi do adresata?

Najszybszy możliwy termin to dzień po nadaniu przesyłki, zazwyczaj paczka priorytetowa zostaje doręczona maksymalnie w ciągu  3 dni roboczych nie licząc dnia nadania.

2. Gdzie mogę uzyskać informację nt. stanu realizacji mojego zamówienia?

Proszę skorzystać z funkcji "Podgląd zamówienia", która znajduje się po lewej stronie naszego sklepu. Po wpisaniu nr zamówienia, uzyskają Państwo szczegółowe informacje o jego aktualnym statusie. Można też zadzwonić do Nas, a my niezwłocznie udzielimy Państwu tych informacji.

3. Co oznaczają znaki graficzne prezentowane przy roślinach wyglądające następująco:  ?

Pierwszy prostokąt to oznaczenie miejsca w jakim powinien znajdować się dany gatunek rośliny w akwarium (1 - roślina powinna znajdować się z przodu akwarium - przy przedniej szybie, 5 - roślinna powinna znajdować się z tyłu akwarium - przy tylnej szybie). Jest to oczywiście oznaczenie umowne i nie zawsze należy się tym sugerować. Drugi prostokąt obrazuje zapotrzebowanie rośliny na dane warunki środowiskowe bądź ich brak (w przypadku pojawienia się symbolu samej rośliny). Trzeci prostokąt symbolizuje zapotrzebowanie danej rośliny na światło (znak graficzny słońca - jak w przypadku powyższego przykładu oznacza że roślina ma wysokie zapotrzebowanie na światło, grafika przedstawiająca chmurkę oznacza małe zapotrzebowanie na światło. Ostatni prostokąt to przedział temperatury potrzebny do zapewnienia optymalnego wzrostu danej roślinie (wyrażony w stopniach Celsjusza).

4. Z jakiej uprawy pochodzą rośliny oferowane w sklepie?

Większość (choć nie wszystkie) pochodzą z upraw emersyjnych, co znacznie zwiększa odporność rośliny na niekorzystne warunki transportu. Roślina z takiej hodowli (przy sprzyjających warunkach) potrzebuje zaledwie kilku dni na zaaklimatyzowanie się w akwarium. Tego typu roślin używa zdecydowana większość ludzi profesjonalnie zajmujących się akwarystyką oraz sztuką aquadesign'u. Na zdjęciach przedstawionych w sklepie widoczne są rośliny z upraw submersyjnych.

5. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego oraz zakupu na miejscu w sklepie?

Oczywiście tak! Odbiór osobisty możliwy po uprzednim kontakcie telefonicznym lub przez Internet. Wszystkie dostępne rzeczy można oglądnąć na żywo, zamienić coś, dokupić etc. Zapraszamy do sklepu stacjonarnego Belio!

Szukasz pomocy lub porady?

Nasz zespół specjalistów jest po to, by Ci pomóc na każdym etapie.
Nie ważne czy jesteś początkującym akwarystom, czy bardziej zaawansowanym, zadzwoń i porozmawiaj z Nami

  • +48 880 360 910
  • poniedziałek-czwartek: 10:00-18:00
    piątek: 12:00-18:00
    sobota: 10:00-14:00

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail i zapisz sie na newsletter